090824

Igår va jag till Högbo och var funktionär i stort sett hela  dagen! De är roligt att titta lite på andra ryttare och tänka att sådär duktiga kommer vi också att bli ;) Johanna kom ut en sväng och kikade på hästarna me, sen åkte vi till Åshammar en sväng efter de åkte var och en hem till sig.... Jag gick över till grannen och fixade stallet och Chilli brukar ju komma rusande i hagen när man kommer och går, men inte denna dag. Lite lätt trött efter helgen kan man lugnt säga att hon verkade vara! Hon sneglade lite på mig sen sänkte hon ner huvudet igen och typ somnade om igen hehe...sötis!

Idag då! Jo jag har skjutsat min käre svärmor till Heby och hämtat en kanot, som hon skulle hänga i taket i butiken ;)
Sen åkte vi hit och käkade en något sen lunch och kort efter de kom hennes Micke och hämtade henne.
Senare va jag till Coop bygg i Valbo och köpte nå el prylar och lite väggfärg! Tänka sig ;) Men de är en del jobb kvar innan de är dags att måla om man säger så :p men den som väntar på något gott....(får alltid vänta för länge) 


Lilla Nellie håller koll på hästarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback