090812

Exakt frya veckor till kvalitetstävlan :D

Ja idag så har vi jobbat och ridit! Är sjukt trött  idag vet inte riktigt varför...kanske helgen kommer efter :p Och de lär inte bli lugnare ihelgen som kommer heller, lördagen ska jag hjälpa Johanna me "nya" hästen sen kräftskiva på kvällen hos Ulrika och rickard och på söndagen ska jag och mamma göra en tur till Bollnäs och sen kanske de ska skottas lite spån till hästarna.  Men men...De har varit en bra dag iaf och jag fick ett jättefint träns (till hästen) av min gulliga mamma som hon hade köpt till  Chilli :) Tack tack ska du ha ♥

Fan va roligt att du ska få flytta ner Kim ♥




Kolla va pysslig jag kan vara hehe..men nu när man jobbar så ser naglarna ut som craap igen ;p

Kommentarer
Postat av: kim

Jag kommer bo på Brynäs :D Inte alls långt till stan så värsta kanon att festa hos mig ;D

2009-08-13 @ 18:04:11
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback