Hallå igen :)

woohoooow! nu kan man sitta här en stud å! va skönt ;)
De senaste dagarna har jag varit på Nytorp och jobbat och de har varit bra som vanligt :) På lördagen kom Johanna upp :D och hälsade på! så vi var ut på Tranan tillsammans med Karin :D under lördags kvällen, som många andra! De kryllade av människor hehe.. Dansa de gick ju en stund tills att man fick andNöd och höll på att kvävas av fis och svett lukten haha *Äckligt :p
Men de var i övrigt en rolig kväll :) 

   




Igår va ida och klippte/färja sig (/håret) och de betyder Gävle,shopping haha! (Man får ju inte roligare än man gör de!) Men plånboken vill inte de här riktigt så man får tänka sig för en och noll gånger ;) haha! Ett par jeansleggins blev de, svarta med dragkedjor på sidorna, från Vila, ett par vanliga leggins och en vit t-shirt från H&M. På em var jag till min söte morfar som fyllde (pensionär) 65år och käkade lite smörgåstårta  mys pys!
Peter har även  åkt bort.. denna gång med jobbet, till Holland för att kolla in 2009års mattor och hur dom tillverkas... han är ju golvläggare å plattsättare. Idag när han kommer hem igen då åker jag till Nytorp och jobbar... :p



Chilli och jag var även och tränade på tisdagen  och de gick för jävla bra :D Men hon är fortfarande lite stel, men hon kändes bättre å bättre ju mer vi kom igång. Mia tittade på henne när vi var på Nytorp och hon trodde väl att de kunde vara flera orsaker, men de va inte värre än att jag kunde masera och stretsha henne själv! och de är ju ett lungnt tecken. Pälslossning och att hon har börjat bygga en del muskler har väl blivit en jobbig situation för henne, så vitaminer och fortsatt motion kombinerat me gympa/stretsh ska få bättre snurr på henne :)

 
en gammal bild, här är våren som treåring.

Nu i under veckan har jag varit i Ockelbo och vart hästvackt hos Annika & David. mitt i skoooogen med fyra Nordsvenskar och tre katter har jag bott  hihi... På torsdag kväll kom Emma förbi  och vi käkade lite potatis sallad och rostbiff mmm...sommar ;)  min käre Emma :) som jag träffar för sällan. Men hon har ju fullt upp nu me barn,karl,häst,kombi ;) snart hus å allt så vi smyger förbi ibland och kollar läget ;)

                                                            Emma me (karln) Björn

Kommentarer
Postat av: Marie

Heeeej=)

Äntligen en uppdatering.. som jag har lääängtat! :)

Vad fina kläder du köpt, och DU är ju så fin åxå gumman!! TRÄFFAS SNART????? puss

2009-04-17 @ 19:34:05
URL: http:// lär mig aldrig adressen, hehe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback