Tisdag

Idag har de inte hänt särskillt mycket. satt vid den här saken ett tag och kollade efter en massa jobb, men de finns ta mig fan inga. Jo som försäljare och sommarjobb som undersöterska! haha! Men jag söker allt som jag duger till och håller tummarna. Faktist så va jag på en intervju för någon vecka sedan som försäljare hos ett företag i Gävle. Jag sökte mig dit för att de stog i anonsen att de skulle vara 100kr timmen, fastlön och dagtid perfekt tänkte jag, de skulle nog duga ett tag tills vidare då... men när jag väl va där och började fråga lite så visade de sig att  Doomm hade skrivit fel i anonsen ojoj.. ja de är ju inte lätt här i världen stackarna! De skulle ju ha stått 62kr timmen och arbetstider = endast kvällar och helger!! Men mig lura dom inte haha! ! Men ja funderade ett tag om jag skulle ta skiten för att slippa sitta hemma men min kära mor och far tyckte verkligen inte så! Du kommer ju sänka a-kassan med flera tusen om du inte lever upp tilll deras förväntningar och därmed får gå hem.. :p tur att dom finns. Dom där som tror att dom kan allt (föräldrar altså) ;)
   Senare va jag till Sandviken va in på arbetsförmedlingen och gjorde en ny planering.. suck* kan man bara inte få en praktikplats på en gång när de är som de är i lilla samhället  ;p
  Efter de blev de ett litet stopp vid färgaffären och där spanade vi in TA PETER! haahaa... Jag kommer nog att överlåta de till någon annan... för kicki kommer inte att kunna bestämma sig ;) jag ljuger inte om jag skriver att de finns miiiljoner att välja mellan! Men ingen duger... kanske för att jag egentligen har bestämmt mig redan, fast jag ändå inte har de :p stackars mig.
På em blev de en ridtur och de var jättefint väder i lilla Åshammar tillskillnad mot Forsbacka där de bara va grått på himlen... När jag kom hem stog Peter och stampade, för någon har ju glömt hem nyckeln i Arjeplog och någon glömde att häng ut sin nyckel till han :s hihi... så kan de gå! Pratade lite me Johanna i telefon sen :D Nyss har vi fikat lite eftersom ingen orkade laga mat... och på tv, ja hockey är de i dag, tydligen blää*.. Jag hade ju sett fram emot mina favourit fruar!!
Lägger ut tapeten och den är lite speciell men obs!  Vi gillar den ;) Vi vill ha den i svart å vit och den ser annorlunda ut i verkligheten för de är liksom ett återkommande mönster, den ska endast vara på en fondvägg (annars skulle man bli snurrig i huvet) till en svart soffa och den skulle bli skit snygg på våran vardagsrumsvägg hehe.... å ni som känner mig och min sambo förstår humorn i den här lilla ödlan som är på papper,  på väggen ;)




                                                       





 


Kommentarer
Postat av: ullis

Jättesnygg tapet!!!

2009-04-07 @ 21:39:39
Postat av: kicki

hihi.. ja ellerhur :D

2009-04-07 @ 21:42:07
URL: http://kickilura.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ;P aa okej i understand!

2009-04-08 @ 10:42:48
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Caroline

Är du en tjej som är intresserad av kläder/underkläder? Ta en titt på min blogg, reapriser just nu ! Gudomligt sexiga underkläder.

2009-04-08 @ 13:41:01
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback