Tisadagen :D

Ja som de flesta vet så va jag, Emma och Ella  till Stockholm igår :) skitroligt va de !  Vi åkte väl dit i huvudsak för att Mikas casting ville att jag skulle komma dit och göra en ansökan och knäppa lite bilder :) och de gick bra... dom skulle höra av sig om tre veckor om jag gått vidare :) spännande! Resan ner va ju spännande också haha.. eftersom att vi slängde vägbeskrivningen efter första försöket och bara åkte på magkänslan... och plupp så stog de en skyllt mot Gamla stan! som vi skulle till ;) och plupp igen så hade vi ett parkeringshus breve oss !! väldigt smidigt gick de. Sen promenerade vi mot stan och frågade på en resturang om en väg beskrivning  till Mikas och plupp så stog vi på Bredgränd 2! som vi skulle till hehe... De va jättefint där inne, en riktigt gammal våning höll dom till i :) Vi hade bra väder och vi tog en fika på Skeppsholmen, härligt ;) inte varje dag man sitter där å fikar liksom. Sen va vi på museum.. ja vi är lite tråkiga hehe... men de va intressant!  National museumet var vi på och dom hade en jättetråkig utställning på översta våningen - Bara en massa gamla tavlor me jessus på :p mellanvåningen va de en utställning om möbler från typ förr till nu och de va betydligt roligare :) Innan vi börgade våran jackt på bilen vi åkt dit i blev de en glass hehe... den största dom hade tog jag med jordgubb och vaniljglass, grädde och rån aahhh! obervera att solen sken...
lägger ut några bilder (även på min nya hårfärg, vad tycks?)


En konstverk ;)



En micro!! från förr...



Emma och Ella tillsammans med en högvackt ;)


En byrå




Cool lampa





Vi åkte bil ner mestadels för att vi skulle hinna hem i tid till min träning me Chilli på kvällen, men de va bara å glömma. Så tyvärr ingen träning. Stannade och pratade med Cia på vägen hem från Ockelbo och jag kunde få ta igen lektionen senare eller typ hoppa in i en dressyr lektion en gång ist och de skulle vi behöva... ;p 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad kul med modellande :) Hoppas man får se dig i stora kampanjer nu då :):)

2009-04-29 @ 10:23:25
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad kul med modellande :) Hoppas man får se dig i stora kampanjer nu då :):)

2009-04-29 @ 10:24:05
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Marie

Wee! Härligt att du hade en så bra dag i går, och jag tror absolut att du kommer vidare. Du är ju värsta puman ju!! ler Tänkte på dig super mycket igåpr, o har väääntat på en uppdatering! :o)

Tycker om dig gumman!! Ha en bra dag idag!!! kram

2009-04-29 @ 12:01:40
URL: http://melenn1976.spaces.live.com
Postat av: mammsingen

Ni tycks haft en härlig dag. Tänk att ni hittade utan att mamman var med som vägvisare ;)

När ska ers höghet dressyra då? Hästskötaren är nämligen väldans nyfiken och bokar nu förstaparkett på läktar´n

2009-04-29 @ 12:26:47
Postat av: Ullis

Jag håller tummarna jättehårt att du kommer vidare,

tack för en mysig dag i valbo...Kramisar ullis

2009-04-29 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback