söndag...

Peter kom hem igår och de va ju på tiden :) Men han behövde åka bort en sväng och ladda batterierna lite.
Lördag kväll blev en partykväll :) Peters syster Sofia och hennes man Ronny bjöd på inflyttningsfest -smörgåstårta och parmaskinka, sallad mmm mumsigt va de :) tyvärr blev de inga bilder tagna efetrsom kameran ligger kvar hos petra... Men de va andra som knäppte kanske nån som vill dela mä sig lite ;)  
 Idag då! jo peter har varit och fiska... sociala killen! :p Men han måste ju passapå snart är ju sesongen över!!.. och då tar ett annat fiske över!  kross ska man också åka!  skruva me bilen!  extra jobb! reptil mässor! .. ja han sitter inte still länge som ni förstår och de är tur att jag har hästen att åka till!   
 En ridtur blev de också och de behövde jag! lite film har vi nyss tittat på Irene Huss,vet inte vilken av dom men den va bra. Nu tittar jag på wipeout! och jag skattar ihjäl mig! !!de stackars blondinerna rullar runt i leran och med skinkorna i vädret och de ser ju inte allt för vackert ut :D klockrena komentarer från Hans wiklund och Felix Herngren!!! HAHA! jag kan varmt rekomendera detta program...  :D







     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback