Onsdag

Sånna här dagar gör att man blir störd! av att vara arbetslös.. ingenting planerat och egentligen har jag inte råd att åka runt till gud och alla människor... Men de hinner ju ändra sig :p Jag ska iaf tvätta.. diska..packa.. ja inte vet ja. Sen kommer Peter hem och vi ska äta en romantisk middag... de finns ju både mackaroner och korv hemma vilket kalas! haha! Näe..men de är lite idee fattigt nu alltså.
I mån em åker jag till Arbrå och Nytorp, ska jobba några dagar igen :) och de betyder plus i kassan hehe :D woohoow!
Jag ska för hoppningsvis ha pållen med mig annars får väl mamma ta henne (och de betyder att hon får tappa päls en vecka ) och inte göra någonting. Bortskämda jag...
Ska käka om en stund, pulver me bulle haha! (potatismos och köttbullar ;) Jag tycker igentligen om att laga mat, men hur svårt är de inte å komma på vad man ska äta? sen när jag bara göra mat åt mig själv och då blev de ännu värre :p
tog en tur till Valbo för att få se något som inte är på tv :p De tar ju exakt 7min att åka dit  härifrån :D Sen pratade jag me Ida och de va skönt, behövligt ska jag säga! tycker de är toppen när jag får ventilera me hanne ;) haha!  Ulrika ringde också :) Gud jag har verkligen inget å skriva.


♥ Vad har ni gjort för spännande i dag ?




så här roligt har jag inte haft idag ;) ♥





Kommentarer
Postat av: MMMM

söt blogg

2009-04-08 @ 19:41:48
URL: http://melinahafelt.blogg.se/
Postat av: Mammsingen

Hahaha skrattar så jag tjuter!!!

Du tycks ha ett vääääldans fart på livet gumman.

Du kanske skulle skriva och ge ut dina memoarer i bokform, glädja några fler med dina skojjsiga skriverier.

Kickiluras memoarer, livet i skuggan av forbackatippen....7 min från köpis i Valbo..HAHAHA

2009-04-09 @ 09:47:40
Postat av: Ida

haha nä sådär kul hade du inte igår ;)



Det är skönt att prata ut med dig också! kom ihåg, jag finns här <3 bara att ringa

2009-04-09 @ 11:55:18
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: kicki

ja de kunde bli en rolig bok :D hehe...

2009-04-09 @ 12:01:02
URL: http://kickilura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback