Måndag 27/4

Helgen har varit den bästa på väldigt länge, kanske för att jag och Peter har träffats hela tiden :D Fredags kvällen tillbringade vi i Furuvik tls med Marie och  (Hennes) Peter, vi käkade tacos mmm!!  och kollade på filmen Rånarna trevligt trevligt :)  På Lördagen va jag och red och de känndes konstigt och frustrerande, den där ryggen är inge bättre trotts massage och stretsh och hon behöver nig en riktig genomgång av en massör eller liknande, sen när skatteåterbäringen kommer blir de en ny sadel! Hon har helt enkelt vuxit ur den hon har!  och de bidrar nog en hel del till att hon är besvärad.... Efter att ha varit i stallet så åkte Peter och jag till Hedesunda för att fira Emil som fyllde 4år :) Av oss fick han en bil och de uppskattades nog inte av alla men de va Emil som fyllde och han blev  iaf glad :D På kvällen hamnade vi hos  Monika (Peters mamma) och Micke, där bjöds de på grillat :) årets första grillning för min del! Vi satt ute bra länge och solen sken, gavleån porlade och en granne sågade virke för fullt haha! Näe men de va verkligen jättemysigt :)
Söndagen var seg och både jag och Peter hade ingen större lust att åka till Bönan och såga träd, för de va de som väntade :p Men vi kom iväg iaf och de va inte så farligt :) Sen lite oplanerat! blev de en till myskväll hos Marie och Peter, Härligt :) pizza och van veeteren (stava?) tittade vi på och för en gångs skull fick jag och Marie en pratstund, utan grabbarna ;) 

Idag är schemat fullt och de kommer bli en del flaxande och farande hit och dit :p Ska besöka Belissma i sandviken och få mina ögonbryn fixade! snart ser jag ju ingenting...hehe! Sen ska jag till Åshammar och rida och efter de ska jag till Gävle och färga håret hos staylisten Johanna :)  Skulle vilja ha en annan färg nu... eller den ska fortfarande vara röd, men jag skulle vilja ha den lite kopprigare mer naturlig nyans... Men de kanske är svårt att få de på en färgning? och jag vill ju att de ska vara super tills i morgon och till helgen  ;)  hehe... De blir en riktig  glam-vecka dehär! Med tanke på vad jag är van vid!! :) Spännande blir det och morgondagen kommer jag att redovisas på onsdag hihi... Jag tänker bara avslöja att jag, Emma å Ella ska på utflykt :D   
 NU ska jag ta och ringa lite och göra något vettigt :p

Kommentarer
Postat av: Foki

fin du e :)



svar: åh tack så mkt för den fina kommentaren ^^ så himla kul att du gillar bloggen :)



// Ha en toppen dag! ^^

2009-04-27 @ 11:16:38
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback