Måndag :)

Hallå igen :) Idag kom jag hem från Nytorp och ännu en jobbhelg. Mycket har vi haft å göra där uppe mä... städning städning inför dagens hästskötar diplomering, som jag tyvärr inte har råd att genomföra själv :p Vi får väl se hur de gick för tjejerna :) 
Helgen har varit lugn och på lördagen kom Peter och hälsade på (...applåder...) Vi käkade pizza :D och kollade på robbinson... mysigt va de ;) På söndagen åkte han hem och jag åkte i morse vid 10. Fodrade hästarna vid 5! men såg ingen anledning att sätta mig i bilen och rulla hemåt när kl var halv 6 på morgonen ;p så de blev en tupplur innan och sen bar de av :) Stannade vid Emma och Björn på vägen hem och kollade in deras hus som de ska flytta till :) Åååhhh...Dom kommer få de så mysigt! de är jag helt övertygad om ^^ Stannade även i Järbo på vägen till Åshammar.. och unnade mig en glass i solskenet - cornetto jordgubb aaahhh!  Sen kom jag till Åshammar och där stog Chilli och väntade :D Lilla mysisen!  De blev en solskenstur och diverse hjärn rensning, förvirring AB! är de i kickis huvud.... tack för att ni finns! jag bara säger de.
 Nu sitter jag hemma, Peter är ute och skruvar me bilen... och jag pratar me Ulrika samtidigt som jag skriver här :) Ska laga lite mat snart är hungrig som en varg! Undrar om de ska bli spagetti me köttfärsås i dag ;)
I morgon ska jag träffa Ida, åka till Hofors ;p och träna på kvällen me Chilli :D

                                        
  
 ♥Johanna och jag :)  
                                                         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback