Dagen har varit ...

Bra, långsam blev den verkligen inte :) Tina ringde och undrade vad jag hade för mig på fm och sen stog de inte på förens hon va här hehe... hon hade varit till veterinären me sin vovve Balder, som hade blivit påkörd!! Han hade ju en jädrans tur i övrigt!    
Vi pratade lite sen bar de av till Åshammar där hämtade vi upp (Tinas lillasyster) Malin och Jessika med barnet Everlyn som är söt som en jaa... liten kotte kanske? haha! Vi åkte till sandviken och käkade på Monroes har inte käkat där förr, men de va jättebra :) Måste bara skriva att vi satt utomhus i solen och de va kanske hur härligt som hellst!!  När jag kom hem öppnade jag dörrarna på både baksidan av huset och på framsidan så de skulle vädras ordentligt och nu känns de verkligen som VÅR! Helt underbart :) plockade lite ute också  för de som försvinner i snö kommer fram vid tö...


  


 


Kommentarer
Postat av: ullis

tycker det är jättekul att läsa det du skriver gumman...kram

2009-04-07 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback