Dagen före :)

Dagen före sista april... Imorgon kommer de gå vilt till hehe...näe de blir nog ganska städat, måste ju spara på krutet till Idas rosa födelsedags fest på lördag ;) som antagligen kommer bli hur kul som hellst!! Jag har gått in för tema rosa! så jag hoppas att resten också vågar ;) Imårgon ska de väl inte bli så märkvärdig fest men jag vill endå klä upp mig lite... vill ju inviga nya Wet look legginsen och en vit låång t-shirt som jag köpte i dag, även mycket sugen på ett par skor som jag aldrig har använt och dom bara rooopar ;) hehe....
Idag har jag varit valbo och träffat Ulrika och de va trevligt :) Vi smög runt i lite affärer, käkade och fikade :) Nelly (ulrikas dotter som är 7månader) var snäll som ett lamm och satt gladeligen i vagnen medans mamma och Kicki tittade på kläder emellanåt tog hon en tupplur varvat med att leka me sakerna som fanns i vagnen, hon märktes knappt :) 
När jag kom hem stog det städa på schemat uuuhh*  men men... de va bara å hugga i. Skulle ha ridit min pålle idag men de blev inge :s de blev städning ist och behövdes väl, de va ju bara å inse... 


 
 kolla in blicken! hehe... sådär förvånad kommer hon bli nästa gång jag kommer dit ;)

 

Kommentarer
Postat av: Ida

DU . du har ingen aning om, eller jo det har du ju. hur det ser ut hos mig nu ;p haha.

Det är Dammråttor ÖVERALLT! så jävla äckligt.

2009-04-29 @ 19:45:42
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Madicken

Fin häst!

2009-04-29 @ 21:39:47
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback